Support
Een complex, geïntegreerd beveiligingssysteem vergt deskundigheid van zowel de installateur als de eindgebruiker. Het gaat dan om deskundigheid die zelfs niet tijdens vakopleidingen onderwezen wordt. Daarom beschikt leverancie ARAS Security over een eigen trainingscentrum. Daar wordt in een prettige ambiance lesgegeven in hoe systemen werken, maar ook in hoe zij geïnstalleerd en geconfigureerd worden en welke voordelen de technologie de opdrachtgever kan opleveren. De cursussen zijn bijzonder praktijkgericht, want alles wat onderwezen wordt, kan direct met werkende systemen worden uitgevoerd. Voor eindgebruikers (operators) biedt ARAS eveneens praktijktraining. Bekijk hier het trainingsoverzicht. U wordt hiervoor doorverwezen naar de website van ARAS Security.
Zonder onderhoud biedt zelfs het beste beveiligingssysteem weinig zekerheid. Daarom biedt ARAS zogenoemde Service Level Agreements. Deze overeenkomsten houden in dat deskundigen van ARAS ervoor zorgen dat de systemen goed onderhouden worden en dat storingen zeer snel kunnen worden opgespoord en verholpen. Dit kan veelal op afstand, maar ook op locatie. Het basispakket begint bij eenmaal per jaar preventief onderhoud aan de software en een jaarlijkse software-update. Hier kunnen in overleg ook adviezen worden gegeven over geavanceerde trajecten, zoals bijvoorbeeld het updaten of uitfaseren van een bepaalde Windows-versie.
Ook is tijdens kantooruren een helpdesk beschikbaar. Bij het meest uitgebreide pakket biedt ARAS 24/7 ondersteuning en komen specialisten op locatie om de systemen regelmatig te controleren en te optimaliseren. Mocht buiten de garantie iets defect raken, dan zit zelfs vervangende hardware hierbij inbegrepen.